31/8

Fick sovmorgon imorse, eller sovmorgon och sovmorgon.. Fick iaf sova 2 timmar längre än förra veckan. Skönt det. Jobbade mellan 9-18 idag, sjukt jobbigt.. Det va hemskt när kl blev 16 och hälften fick gå hem, och jag hade 2 timmar kvar. Dock gick den tiden rätt fort. Imorgon är det dags att jobba igen.. Men det är faktiskt riktigt kul, och jag trivs verkligen. Vuxenlivet var ju faktiskt roligare än väntat. Satt till och med och kollade på lägenheter idag. Haha!

Nu sitter jag och glor med ett halvt öga på fotboll. Sverige mot England. 1-1 står det nu med 3 minuter kvar. Så om det håller i sig så vinner Sverige gruppen och spelar kvartsfinal på fredag mot Danmark eller Norge.

Nej, nu vet jag inte va jag ska skriva. Ha det bra, alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0