30/8

I fredags blev det som sagt sucken i Eskilstuna, va väl inte riktigt så kul som jag hade väntat mig. Det va kallt och regnade som satan. Men man träffade trevligt folk iaf, som man inte sett på ett tag. Sov hemma hos Nillan, hennes mamma kom och hämtade oss vid typ midnatt. När vi kom hem till Nillan så satte vi igång lejonkungen:p orkade dock inte kolla klart, så vi stängde av efter 5 minuter.

Igår var jag bara hemma, försökte kolla på finnkampen, men jag somnade dock efter några minuter, vaknade till ibland för att sen lika snabbt somna om igen. Haha. Senare på kvällen så kollade jag på film med mamma och pappa. Män som hatar kvinnor blev det. Så sjukt äckligt jävla bra. 18 september är det dags för andra filmen. Någon som vill gå med mig?

Idag var farmor här på lunch, jag fortsatte kolla på finnkampen. Idag höll jag mig vaken! Och det blev dubbel seger för Sverige, härligt jobbat! Och nu är min favorit Christian Olsson tillbaka efter typ 2-3 års skadebekymmer. Han vann ganska lätt idag, men känns bra att han är fullt frisk nu. Nästa år är han tillbaka i toppen, det lovar jag!

Imorgon är det tillbaks till arbetet. Börjar kl 9 hela veckan, vilket betyder att jag får sova till 7. Så jävla skönt. Kommer antagligen kännas lite konstigt nu när Amanda inte är där. Hon har ju slutat nu.. Aja, kommer nog gå bra hoppas jag:) Tur att alla är trevliga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0