21/8

Nu va det ett tag sen jag skrev, så jag tänkte att jag kunde skriva nu när jag ändå inte har nåt bättre för mig. Nu har skolan börjat för dom flesta. Dock inte mig. Känns konstigt. Skit konstigt. Nu är det bara lillsyrran som ska gå upp tidigt varje morgon och åka till bussen. Och jag sitter här hemma och bara tråkar. Saknar faktiskt skolan, saknar alla kompisar. Visserligen måste jag till skolan igen, måste plugga upp några ämnen. Tar väl inte alls för lång tid.

Men vad har annars hänt den senaste tiden? Jo det ska jag berätta. Jag och Marcus är osams. Först va jag så jävla sårad och ledsen för allt han gjort mot mig. Men nu är jag bara så jävla arg. Och då menar jag verkligen arg. Vill han kasta 10 års vänskap i sjön, så visst! Okej för mig, jag bryr mig inte längre. Hans liv, hans beslut. Hans förlust. Jag är inte ens säker på om jag kan förlåta han sen om han skulle komma tillbaka. Som det känns nu så kan jag förlåta han, men jag väntar inte i en evighet. Det är nu eller aldrig! Men det är väl så det är, att man glider lätt ifrån varandra när man har känt varann så länge. Man känner varann utan och innan. Men jag är absolut inte bitter, jag har andra kompisar som aldrig skulle svika mig som han gjorde. Och det här bevisar ju bara egentligen att han inte är en bra vän. Som låter en skit sak förstöra 10 års vänskap. Han är bara svag. Och om inte jag minns helt fel så va det han som tog steget till att göra den skit saken. Och jag minns inte fel. Båda va vi med på det, men han tog steget.

Men okej, nu lämnar vi han! Imorgon ska jag till Linda:) Blir att dra till Harrys. Ska bli riktigt kul! På söndag så spelar syrran fotboll så om jag hinner dit i tid så ska jag kolla. Får väl hoppas att jag inte blir distraherad av annat då. Som jag blev i lördags. Såg ju inte så mkt av matchen då.. Haha. Jag va upptagen att kolla på annat och roligare.. Aja. Nu ska jag äta frukost

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0