6/4

Idag körde mamma mig till skolan.. Men när jag kommer dit,får jag veta att min lärare är ledig,alltså är jag också ledig! och det hade inte min lärare sagt till mig. Så jävla dålig stil,så jag spyr på det. Men men,mamma va som tur va kvar i strängnäs så jag kom hem lika fort igen. Väl hemma städa jag mitt rum,eftersom vi får gäster på fredag. Efter det tog jag min tidning och satte mig och sola:) Så himla mysigt!

Nu sitter jag här och tråkar som en galning. Tim har vart på kryssning,och han har ingen mottagning på telefonen så jag kan inte skriva sms med han:( Men dom skulle va i land vid 18 ikväll,om en halvtimme alltså!:) Då ska jag prata med han!:)

Imorgon är det praktik igen,på onsdag också. Och på torsdag är det typ halvdag bara eftersom det är skärtorsdan. Och då blir det även fest hos Nillan som fyller 20 år! Och då kommer Tim hit också!:) Men jag och Tim åker hem till han vid 22.40 tiden. Men det ska bli kul iaf:)

Och jag längtar jätte mkt efter Tim! <3

/E- let me love you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0