28/4

Sov en kvart längre idag,så pappa blev sur:P Men jag skulle ju inte cykla förns vid 10 över 8 så:P Men när jag hade duscaht och ätit så upptäckte jag att det regnade så då åkte jag med pappa 2 minuter senare:P Kom till praktiken och satte mig i personal rummet en stund. Det va en lugn dag idag,jag gjorde klart min studentklänning som behövdes göras om lite.

Mamma hämtade mig när jag sluta och vi åkte till grannen,så jag sa hejdå till deras hund som ska avlivas imorgon:( När jag kom hem satte jag mig självklart här,det finns ju inte så mkt annat man kan göra:P

Imorgon börjar 11.50,alltså så kan jag sova länge:P Och inatt ska jag stänga av telefonen så jag inte blir väckt kl 6 som jag blev imorse..

Aja,jag skriver mer imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0