18/4

Blev inte alls som jag hade tänkt mig igår. Simon tyckte att jag skulle komma och festa och följa med ut på krogen. Så det va bara att hoppa in i duschen,och stressa som en typ gnu. Men men,åkte iaf tåget 20.30,åkte bussen hem till Simon,och när jag va väl hoppa av,hoppa jag av fel.. Duktigt:P Men ja,jag kom fram till slut:P Så då balnda Simon en drink till mig. Och vi körde nåt kortspel med hans bror.

Tog en taxi hemifrån Simon vid efter 23.00,och jag dansade från den stunden jag kom in på krogen tills vi skulle gå hem:P Eller gå och gå.. Vi blev hämtade:P Och jag somnade typ direkt:P

Imorgon ska jag åka till Gustavsvik med A-M och Malin,ska bli sjukt kul:D Så nu ska jag leta fram min bikini:P

Ha,det bra alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0