16/4

Vet ni va man behöver när man mår dåligt? Jo,man behöver en riktigt bra vän,och några kanelbullar och läsk! Jag hade en riktigt bra vän,som jag fann i Erika,jag hade kanelbullar och jag hade läsk! Så nu mår jag faktiskt mkt bättre än innan! Och jag mår bra över att jag har kunnat pratat med Tim,och inte om det som har hänt då. Utan allt annat.

Jag skulle ju ha åkt till Nillan idag,men jag hade ingen lust längre. Så jag ska sitta hemma här helt själv,lyssna på massa musik,äta god mat och ta hand om mina älskade katter! Får se om jag orkar fixa till mig själv också,med massa ansiktsmasker och såna saker. Jag har fastnat här vid datan,så det får vänta en liten stund:P

Sen ska jag ringa Fredrik,och prata med han. Kommer säkert få berätta allt för honom,så då kommer jag väl självklart börja små tjura lite. Men det får man göra! Men jag mår iaf mkt bättre nu.

Och världens finaste Jens ringde inatt,inte för att jag mådde så mkt bättre av det egentligen,men det va så skönt att höra hans röst. Och det va skönt att få höra hans åsikter i det hela,han tycker ungefär som jag. Men nu ska jag inte tänka så. Jag och Tim är vänner,inget annat! Och mina känslor har redan svalnat av lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0