14/4

jag vet,har inte skrivit på jätte länge.. I lördags satt jag ute hela dagen i det fina vädret,och i söndags åkte jag hem till Tim:)<3 Vi åkte ut till Mälarbaden och träffade Henke,Jessica och Linus. Vi spelade kubb,och såklart va jag sämst och förlorade hela tiden. Men jag hade kul iaf:) Jag och Tim va hemma vid 21,då låg vi bara och myste tills vi satte igång en film. Somnade väl vid 2 eller nåt sånt,och vaknade för en gångs skull ganska sent. Låg kvar i sängen i typ 2 timmar tills vi orkade gå upp och äta frukost. Sen blev det ännu mera mys i sängen,tills det blev mat och jag va tvungen att åka hem:(

Nu ska jag snart hoppa in i duschen,sen ska jag nog glo på film eller så sitter jag här. Imorgon bär det av till ungdomsmottagningen. Och på torsdag ska jag till Tim:)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0