10/4

Va hos Nillan igår,sjukt kul jag hade! Lite tråkigt att jag och Tim va tvungna att ta sista tåget hem till han,men men. Jag är rätt glad över att vi va hemma tidigt.. När vi kom hem så låg Anton och sov i soffan,så vi väckte han och sa att vi va hemma:P Och att jan kunde sluta va orolig:P Satt och pratade med Tims mamma och Anton ett tag,sen gick vi och la oss:) Vaknade självklart tidigt,men jag vakna ju bredvid Tim så det gjorde ingenting:)

Vi låg i sängen i stort sett hela morgonen,tills Marie ringde och sa att dom åkte hemifrån,så då va det bara att gå till bussen och åka mot Årby där dom skulle hämta mig.

När jag väl kom hem satt jag ute på gårn tillsammans med Jonny,Marie och mamma och pappa:) Sen sattte jag mig här och la in alla bilder på datan och skickade dom till Tim:)

Aja,nu ska jag va lite social med allt folk..

Glad påsk på er:)


Kommentarer
Postat av: Köp & Sälj

Hej! Kika in på min Köp & Sälj blogg om du hittar något av intresse, givetvis till bra priser :) Har du något du själv vill sälja? Då kan du också få annonsera, kika in på bloggen och se hur du gör :) (kopochsalj.blogg.se) Ha en bra kväll!

2009-04-13 @ 17:34:30
URL: http://kopochsalj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0