fotboll+hamburgare från grillen

idag va jag och kolla på syster som spela fotboll,sjukt tråkigt.. och jävligt kallt.. det enda som va roligt,va väl att syrran inte gjorde mål,som hon brukar.. jag fick alltså slå lite på henne:P jag hotar iaf alltid med det.. matchen slutade 1-1.

efter matchen satt jag och vänta på pappa så vi kunde åka och köpa mat på grillen,pappa har blivit rätt lat senaste tiden då han inte orkar laga egen mat,men gott va det.. lite smått ångest bara,vill ha kvar min smala kropp:P nu sitter jag här och dricker cola,som jag egentligen hatar(?) nu har jag typ inge mer att säga,förutom att vi gjorde om mitt rum igår:) nu har jag en hylla,där jag får plats med alla mina saker,så dom slipper ligga på golvet.. sen ska pappa köpa en 20 tums plasma tv till mig:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0