tillbaka någorlunda från sorgen

hej igen.. jag har deppat ihop totalt i nåra dar,men nu är jag på fötter igen.. jag har accepterat allt lite iaf,så det känns bättre.. fick kanelbulle och kramar av mina handledare på praktiken idag när jag berättade allt,eftersom dom såg att jag såg deppig ut.. det kändes bra! sen skrev min kusin en så himla bra sak till mig som fick mig att tänka till.. "tänk såhär,det är inte du som förlorar nåt,det är han. för du är en toppen tjej" och sen får man höra att han bara va en skit som inte vågar göra slut face mot face utan måste göra det på sms.. och att jag är värd nån mkt bättre.. fast okej.. jag ska va ärlig.. jag vill fortfarande ha honom,jag försöker övertyga honom om saker.. men vet inte om det går in.. men förhoppningsvis.. jag låter honom få ett tag.. han kanske kommer sen om nåra veckor då han har ångrat allt..

men som sagt,jag håller skenet uppe! om ungefär en vecka ska jag åka hem till Örebro igen! Lycka<3


ha det bäst alla.. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0