so sick

den låten förklarar precis hur jag känner mig just nu.. är så trött på kärlek just nu.. ska göra som Vanessa säger,skita i alla andra nu och bara ta hand om mig själv.. och jag måste börja inse att Tomas är ett avslutat kapitel i mitt liv.. jag vill inte,men måste..

det enda som gör mig glad just nu är Jens,en kompis som alla borde ha.. hur skulle jag klara allt utan honom? han som ringer när han jobbar,ringer när han egentligen måste sova för att han ska gå upp kl 5 på morgonen. han ringer jämt,om han vet att jag inte mår bra! känns så bra att ha en sån vän.. han får mig att resa mig upp han är just nu den enda som jag kan lita på till 110% han sviker mig aldrig,och det vet jag! han finns alltid vid min sida när jag behöver det,och han får mig att le,han får mig alltid att skratta.. att höra han säga "allt kommer ordna sig,gumman" betyder så mkt för mig,och jag tror på det.. han får allt att ordna sig. längtar tills jag får träffa honom igen,träffa min hjälte och min livsglöd! han är bäst och jag vet att 80 mil inte kan skilja på oss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0