lycka

förlåt för mitt lilla utbrott igår,har fortfarande inte hittat tröjan.. men eftersom jag va så otroligt pissed of så tog jag en lång och varm dusch.. och fixade med amsiktmask och såna saker,blev så mkt lugnare av det.. sen börja jag tänka på praktiken,det må låta konstigt,men jag älskar den verkligen,är så himla glad där:) mina handledare är lätt bäst,så himla härliga.. shit va jag trivs.. och ett annat plus är att det finns varmchoklad i lärar rummet,mumsigt värre.. och så åker jag till min baby imorgon..

just nu känner jag absolut ingen sorg,ilska eller nåt annat dåligt.. jag känner bara glädje:) jag har blivit en helt annan person tack vare praktiken!

hade bäst alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0