sista kvällen hemma

Åker imorgon då:) Är både glad och nerstämd just nu:/ Jag kommer sakna alla så äckligt mycket.

Praktiken idag va rätt lugn,sluta vid 14 då tog jag bussen in till Strängnäs eftersom vi skulle på studiebesök hos ambulansen,men dom hade körning så dom va inte där. Men vi stod utanför i typ 30 min innan vi gav upp,då sa jag hejdå till Malin och Ida:) Jag och Elin gick och köpte godis och tog bussen hem,sa hejdå till Elin också:)

Gick inte som ni kanske fatta inte till Marcus,han har halsfluss och skit så han ville inte smitta mig. Vi får ses när jag kommer hem istället:) Så jag får säga hejdå till honom på sms nu:( Aja,thats life.. Typ..

Ska försöka upptadera så mkt jag kan i Thailand,men ni får ha det bra alla:) För det ska jag ha:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0