helg:D

va på praktiken igår som vanligt, jag och Sebbe skulle hålla i samlingen innan klassen ska ner på slöjd. Det gick inte bra måste jag säga,för det första så hade alla bråkat med någon så alla va typ ledsna och grät. Hur fan ska man hinna prata med alla 20 barn på 10 min? Det går inte. Jag fick lite smått panik och visste inte vad jag skulle göra. Sen va Sebbe tvungen att gå,jag fick klara av allt själv. Det blev för mycket för mig. När jag iaf har fått iväg alla barn så satte jag mig ner vid katedern och skrev ett långt meddelande till Monica,min handledare och berätta hur det hade gått och vad som hänt. Sen gick jag in till andra klassen som jobbade lugnt och stilla. Sen gick jag ner och solade och var en stund med Vanessa:)

Gick hem till Pär och gosade med hans valp Mindy,hon är fan skit söt.. Och hon tyckte om mig:) hon somna gott i mitt knä:P Sen körde Pär hem mig,creds till honom:) väl hemma sätter jag mig och kollar på "Nils Karlsson Pyssling" haha,så jävla bra film alltså.. Sen blev det självklart idol! Och jag blev glad när Lars åkte ut! Och en gång för alla: Johan är bra! Om en av världens främsta rocklåt skrivare säger att han är bra,betyder inte det då att han är det? Jo,det tycker jag! Heja Johan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0