2 dar kvar

Skriftliga nationella idag då,gick väl sådär.. Jag skrev iaf 7 sidor om arbetsglädje typ. Jag kände att allt jag skrev blev en enda röra,har ingen röd tråd i det hela känns det som:( Aja,det får bära eller brista.

Träffa Marcus innan jag gick in i klassrummet,han såg då inte pigg ut:( Jag ville bara sätta mig bredvid honom och bara krama om honom hårt. Får se om jag ska gå dit efter studiebesöket imorgon. Vill ju verkligen få krama om honom innan jag åker. Om jag går dit ska jag iaf pyssla om honom:)

Mådde as dåligt inatt,måste jag säga. Kunde verkligen inte sova,jag bara grät. Och jag vet inte varför. Allt känns så jävla konstigt. Känns som om Moffe bara glömmer bort mig:( Visste inte va jag skulle göra. Just nu saknar jag någon att krama om,pussa på. Ha någon bredvid mig på nätterna.

Aja,2 dar kvar. Sen får jag vila upp mig:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0