1 dag kvar

Imorgon ar det sista dagen i Thailand,bade skont och trakigt faktiskt.. Vill ju verkligen hem,men det har anda varit valdigt skont har. Men att komma hem ska bli valdigt skont,sova i sin egna sang,traffa alla kompisar. Faktiskt langtar jag hem till snon ocksa.. Jag hatar sno egentligen. Aja.. Tycker inte alls att jag har blivit brun,men det far val ni avgora sen ist. Det enda jag inte vill hem till ar skolan,och religionen.. Jag hade laxa i religionen,men har knappt borjat.. Kul liksom.. Bra jobbat Emma. Aja,skit samma.. jag far val ta ig..

Ska traffa marcus nar jag kommer hem:) Har faktiskt saknat han..

Men men.. Skriver nar jag ar hemma igen:) Ha det bra sa lange:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0