7/12

Hallå! Nu har mamma och pappa kommit hem:) Och jag glädjs åt att dom va lika bruna som dom va när vi åkte förra veckan! Tur för dom:P

Idag har jag varit på handboll.Lisa spelade. Den här gången fick jag inte heja,och det va lite synd. jag satt i seketariatet,och där får man inte heja. Men jag heja lite tyst så ingen hörde:P Men iaf,dom vann även utan mitt stöd:P Lisa gjorde 3 mål,jävligt snygga,rakt i krysset. Jag är imponerad! Och Jennifer storspelade i målet verkligen,bara 3 insläppta mål i andra halvlek! Matchen slutade 19-11.

Idag blir det bara slappa,ska ju till skolan imorgon. Och jag har skit mkt rester jag ska lämna in i morgon så dom måste jag egentligen ta tag i snart. När jag orkar,om jag nu gör det. Annars kommer jag på en bra bortförklaring och lämnar in det på tisdag.

Och alla borde ge mig en stor jävla applåd för att jag överlevde en vecka med mina systrar:P Vi va osams,hmm få se nu.. Typ varje dag. Så nu är jag jävligt tacksam att mamma och pappa är hemma och att Amanda har åkt hem till sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0