3/12

Hej.. Idag va det första dagen på praktiken efter semestern:) Va jätte kul att träffa Monica,och alla ungar:) Eva är ledig på onsdagar så henne får jag träffa imorgon:) Det värsta är att jag skulle ha köpt presenter till dom i Thailand för att ge dom när jag slutar nästa vecka,men det glömde jag bort:( Undra om jag ska försöka hitta nåt i Strängnäs? Aja. Måste sova borta imorgon:/ För Amanda vill sova hemma i Strängnäs,jag skulle ha sovit hos Marcus om han inte skulle döma imorgon,han skulle komma hem vid typ 12 på kvällen och bilen va full så jag kunde inte följa med:( Men jag sover,som alltid hos pappas moster.

Nu har jag laddat upp alla 300 bilder på bilddagboken,för er som inte kan se den.. Synd för er:D Nu börjar jag bli hungrig så jag tycker Amanda ska komma hem så hon kan laga mat:P

Aja,vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0