25/12

Det blev en bra jul i år igen,fast Amanda bara kom hem en stund på dan. Det kom till och med snö! Fick jätte mkt fina julklappar,fast mamma sa att vi bara skulle få nåt litet var,eftersom vi fick resan till Thailand. Men som alltid är det fullt under granen. Fast jag ska få en till av pappa så fort han har lite mer pengar. En ny tv:D En plasma tv:D För jag står inte ut med farfars gamla skrutt tv längre.

Men va fick jag då? Jag fick kläder,presentkort,pengar,film,skivor,parfym,halsband,örhängen,flytta hemifrån saker,godis.
Nu låter det säkert as lite,men alla kläder och det låg inte i samma paket:D haha.

Idag kommer grannen hit på lunch,sen ska jag kolla på min nya film. Jurtjyrgården (för er som inte fattar, djurkyrkogården) skräckfilm;P haha. Jag kommer sitta med en kudde framför ögonen:P haha. Imorgon åker jag till farmor,och nåra andra släktingar:) Får se om jag skriver nåt då.

Ha en fortsatt bra jul och nyår:)

/ E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0