19/12

Idag vaknade jag vid 11,då jag satte mig och plugga. Har skrivit kladd på alla religions uppgifter så nu är det bara att skriva rent det:D Städade sen mitt rum,det tog längre tid än va det brukar,men fint blev det! Nu sitter jag här.

Känner mig så jävla misslyckad idag,känner mig så ful. Kommer kännas ännu bättre när pappa kommer hem med mat från grillen. Men ahh,palla mig. Jag är så jävla misslyckad. Jag vill också ha någon att krama om,pussa på. Alla har det,men inte jag. Det är nåt fel på mig,jag vet det nu. Usch,jävla skit.

Imorgon kommer jag iaf känna mig någorlunda fin,då Jeanette ska sminka mig,sen åker jag till Linda och drar ut på krogen:)

Ne,nu ska jag deppa ihop,med en bok och musik. Hejdå

/ E- misslyckad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0