10/12

Hallå!
Idag va jag på praktiken,men idag kände jag att det inte va kul alls. Jag va hos den ena klassen hela dan då de hade vikarie. Och dom va då inte lugna för fem öre. Dom skrek och slogs,och jag höjde rösten ett 20 tal gånger. Jag va helt slutkörd fan.

Men iaf,sen åkte jag in till Strängnäs och köpte julklapp till mamma. På apoteket:P hahaha. Tessan rekomendera den,så tack! Juste,på bussen till Strängnäs träffar jag Linda,som jag inte har träffat sen i somras:D Det va s kul,hon gick med mig på stan innan hon skulle till jobbet. På bussen hem träffar jag andra Linda som jag inte har träffat sen innan jag åkte till Thailand,det va kul. Men hann bara prata med henne en liten stund innan jag skulle gå av för att möta min granne,som jag fick vänta på i 20 min i snö och kyla.. Jag frös fan fast typ. Och när jag står där,komer det 2 typ 20 åriga killar gåendes,som jobbar på samma jobb som min granne.. jag har liksom aldrig träffat dom eller nåt,men dom hälsa:P Och fan,dom va rätt snygga:Phaha

När jag kom hem va Lisa redan hemma så det va varmt och skönt när jag kom in,ställde mig framför spisen,så frusen va jag:P Kollade på handboll och Sverige vann över värdnationen Makedonien. Fast det dåliga är ju att semifinals platserna redan är färdiga innan Sverige ens har spelat alla sina matcher. Men iaf,vinner dom imorgon så spelar dom om femte,sjätte plats. Och så långt har dom svenska damerna inte kommit förut. Jo en gång då,då sluta dom sexa. Nu hoppas vi på en femte plats.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0